ایر واشر خانگی

دستگاه ایر واشر خانگی دستگاهى که به وسیله آن  عمل سرمایش همراه با رطوبت زنى را در ظرفیتى بالا انجام میدهد.

نحوه عملکرد این دستگاه بدین صورت است که آب شهرى توسط یک پمپ به سیستم لوله کشى و توزیع آب این دستگاه منتقل می  شود و سپس توسط نازل هاى تعبیه شده در این سیستم آب با فشار بالا و به صورت پودر بر روى تشتک انتهایى دستگاه پاشیده می گردد. این عمل به افزایش انتقال حرارت بین آب و هوا کمک نموده و باعث می شود به کمک فن سانتریفوژى که در جلوى این سیستم قرار دارد هواى خنک و مرطوب ایجاد گردد. .درصورتی که این دستگاه به طور مستقل استفاده شود می توان از فیلترهاى مناسب در مقابل ورودى هوا به این دستگاه استفاده نمود. ظرفیت هوادهى این دستگاه متناسب با دستگاه هوا ساز بوده و از ظرفیت هوادهى  2500cfm تا  40000cfm می باشد.

دستگاه ایرواشر غبار وذرات و سایر آلودگی ها را از هوایی که به آن وارد می شود زدوده و هوای تمیز را خارج می کند . هوا توسط فن دستگاه به داخل مکیده شده و با عبور از دیفیوزر به قسمت آبفشان می رسد که در آنجا ذرات معلق و آلودگی ها توسط بارانی از پودر آب شسته شده و هوای تمیز به سمت محل مورد نظر تهویه می گردد .آبی که برای شستشوی هوا به کار می رود باید قبل از گردش مجدد در دستگاه ایر واشر خانگی ، تمیز شود. برای این کار آب از یک صافی عبور کرده و اجرام و ذرات از آن گرفته می شود. در هوای خیلی  سرد که امکان یخ زدن آب پاششی وجود دارد برای جلوگیری از این امر یک کویل گرمکن آب استفاده می شود.دستگاه ایرواشر علاوه بر زدودن گرد و غبار و آلودگی ها از هوا ۳ کار مهم دیگر نیز انجام می دهد :

 1) رطوبت زنی
۲) رطوبت گیری
۳) خنک کردن هوا به روش تبخیری

www.damayab.ir

دفتر مرکزی فروش : تهران بزرگراه شیخ فضل الله جنوب بعد از پل جلال – خیابان سازمان آب – برج های نگین – نگین 9 – طبقه همکف – پلاک 47

تلفن (5 خط) : 88233831
فکس : 88233768
Email:info@damayab.ir

آدرس دفتر فروش کرج : میدان مادر ساختمان بانک کارافرین پ 431 واحد 10
تلفن (5 خط) : 02632736740           02632736958
فکس : 02632774410

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.